Motor smo dovezli iz mjesta Komletinci, sad vec prilicno davne 2009.godine, u blago receno, jadnom stanju. Ipak prezivio je taj put i dva vozaca bez problema.
1. Na pocetku (2009.) je to izgledalo ovako... |
2. Skinuti su kromirani "bubrezi", dodan novi filter zraka, na kablove svjecica navucen ja crveni buzir... |
3. Napravljen je novi kluc. Nasao sam glave kao privjeske u algoritmu, Malo busenja, brusenja i lijepljenja i to je to! |
||
4. Raskopao sam zadnji blatobran. Bez da njega spustim ne mogu sloziti sedlo kako sam zamislio. Tablica je prebacena bocno. |
5. Malo rezbarenja, nekoliko spikeova, nesto farbe i poklopac prednjeg lancanika izgleda daleko bolje nego originalni. |
6. Umjesto originalnog sjedala napravio sam novo, s bazom od inoxa, prema kalupu od kartona. Umjesto spuzvaste ispune stavio sam redove gelaste gume i tanke tvrde spuzvaste pjene. Oblikovao je nozem i brusilicom. Rubovi inoxa oblozeni su plasticnom trakom da ne rezu presvlaku koja je sasivena prema obliku sedla i ucvrscena pop-nitnama. |
||
7. Volan – ravni volan zamijenjen je visim, struja za prekidace je provedena kroz volan i spustena uzrisere kako bi se dobio sto cisci izgled.(starija slika volana) |
8. Kasnije je brzinomjer zamijenjen i izmaknut sa originalne pozicije (novija slika) |
9. Vilica - je produzena za 85mm dodavanjem umetaka na originalne cijevi. Zbog dodane visine bocna nogara je takodjer produzena -zasad jednostavnim umetkom. |
||
10. Originalni prednji kotac 18" zamijenjen je kotacem od 535-ice 19”. Trebalo je staviti nove lagere jer 250-ica ima tanju osovinu, te napraviti adapter za kociona klijesta kako bi odgovarala disku 535-ice. | 11. Zbog problema sa tehnickim radi bocne tablice napravio sam novi nosac . | 12. Obzirom da su originalni auspusi izgorili, zamijenjeni su Kuceljevim cijevima, ovaj put bez lonca. Svaki cilindar ima svoju cijev. | ||
12. Boja - metoda pokusaja i promasaja. Narucio sam sa ebay-a vinilnu traku i krenuo crtati plamenove. Uz dosta propalih pokusaja sad sam relativno zadovoljan napravljenim. | 13. Kad sam vec morao skidati rezervar, zamijenio sam originalna crijeva goriva prozirnim, plavim crijevima za gorivo. | 14. Da bi dobio tvrdje, a ipak ugodne amortizere, originalni su skraceni. Opruge su zamijenjene crvenim, cisto da bojom odgovaraju zlatno crvenom tonu motora. | ||
15. Najprije sam maknuo prednje originalne zmigavce i zamijenio ih manjim. Montirao sam ih na ramu, na mjesto gdje je truba u originalu.Zadnje sam stavio na sissy bar zajedno sa malteskom zadnjom lampom. | 16. Zadnje zmigavce sam stavio na sissy bar zajedno sa malteskom zadnjom lampom. | 17. Ovako za sada izgleda kompletan stroj. | ||
18. Sissy je napravljen kao dodatak na originalni XV250 naslon i moze se skidati i stavljati po potrebi. | ||||